Ρυμουλκούμενο ξεκίνησε σήμερα νωρίς το απόγευμα για το “τελευταίο του ταξίδι” προς τα διαλυτήρια της Αλιάγα, το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

Το πάλαι ποτέ αρχοντοβάπορο της χρεοκοπημένης πλέον NEL LINES ήταν παροπλισμένο σχεδόν 8 χρόνια, από το καλοκαίρι του 2014, με τον επίλογο να γράφεται σήμερα Παρασκευή 13 Μαϊου 2022.
Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1975 στην Δυτική Γερμανία, στα ναυπηγεία Werft Nobiskrug. Είχε μήκος 148.8m, πλάτος 23.5m και μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 18 κόμβων από 2 μηχανές PIELSTICK 16PC2-5V ισχύος 15.300kw. Η μεταφορική του ικανότητα ήταν 1.800 επιβάτες και 440 αυτοκίνητα ή 250 αυτοκίνητα και 60 φορτηγά.

Το πρώτο του όνομα από το 1975 έως και το 1985 ήταν “Nils Holgersson” και ταξίδευε μεταξύ Τραβενμούντε (Γερμανία) και Τρέλλεμποργκ (Σουηδία). To 1985 πωλήθηκε στην Αυστραλία και μετονομάστηκε σε “Abel Tasman”, εκτελώντας δρομολόγια μεταξύ Αυστραλίας και Τασμανίας.

Το 1994, ήρθε στην Ελλάδα αγορασμένο από την Ventouris Ferries, μετονομάστηκε σε “Pollux” και ξεκίνησε δρομολόγια στην Αδριατική. Έναν χρόνο αργότερα πουλήθηκε στην ΝΕΛ και παίρνοντας την ονομασία ΘΕΟΦΙΛΟΣ ξεκίνησε δρομολόγια από Πειραιά για Χίο και Μυτιλήνη.

Μέχρι και το 2014 εξυπηρέτησε αρκετές γραμμές του Βορειοανατολικού Αιγαίου, το καλοκαίρι όμως της ίδιας χρονιάς, λόγω σοβαρών προβλημάτων, “έδεσε” αρχικά στον Πειραιά και αργότερα παροπλίστηκε στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας.

Το 2018 μεταφέρθηκε σε ντάνα της Ελευσίνας όπου και παρέμενε μέχρι και σήμερα. Το 2019 ανακοινώθηκε από την ΑΝΕΝ (Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Νότου) ότι απέκτησε το πλοίο σε πλειστηριασμό, έναντι του ποσού των 380.000 ευρώ, χωρίς όμως κατ’ουσίαν να σημαίνει κάτι για το μέλλον του, μιας και τα σοβαρά μηχανολογικά του προβλήματα αλλά και πλήρης εγκατάλειψη του εξαιτίας του πολυετούς παροπλισμού του, καθιστούσαν απαγορευτική οποιαδήποτε σκέψη επαναδρομολόγησης του.
