Προβολή της Κέρκυρας στη γερμανική αγορά από την ALLTOURS

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on skype
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

Συνολικά 120 ταξιδιωτικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τα γερμανικά ΜΜΕ προσκλήθηκαν το περασμένο Σαββατοκύριακο από την Alltours, μία εκ των κορυφαίων γερμανικών tour – operators, στην Κέρκυρα, για να ανακαλύψουν τις ομορφιές του νησιού. Η Alltours, η οποία συνεργάζεται στην Κέρκυρα με τη Danaos Travel, διακινεί πάνω από 1,7 εκατ. επιβάτες παγκοσμίως ετησίως και έχει 45-χρονη παρουσία στην Ελλάδα με στρατηγικές συνεργασίες στους κύριους ελληνικούς προορισμούς αλλά και επενδύσεις σε ιδιόκτητα ξενοδοχεία την Κρήτη, οργάνωσε το συγκεκριμένο ταξίδι προβολής προκειμένου να προωθήσει τον προορισμό της Κέρκυρας σε αύτη τη δύσκολη συγκυρία.

Η Κέρκυρα η οποία παρά τις φυσικές ομορφιές της της και την πλούσια ιστορία, υπολείπεται αρκετά σε κρατήσεις εφέτος στη Γερμανία, σε σχέση με άλλους ελληνικούς προορισμούς, αποτέλεσε χώρο έμπνευσης για τους ξεχωριστούς προσκεκλημένους που αναμένεται να συμβάλουν στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος.
Το ταξίδι που είχε ως θέμα «Ανακαλύψτε τις ομορφιές της Κέρκυρας» ξεκίνησε αεροπορικώς από το Ντίσελντορφ, με πτήση της Condor, διάρκεσε 2 μέρες (17 – 18.07) και συμπεριλάμβανε επισκέψεις στις ομορφιές του νησιού (Παλιά Πόλη, Παλαιοκαστρίτσα και άλλες)  από στεριά και θάλασσα, καθώς και επισκέψεις σε επιλεγμένα ξενοδοχεία που αποτελούν στρατηγικούς συνεργάτες της Alltours στο νησί.

To χαρτοφυλάκιο της Alltours στην Κέρκυρα περιλαμβάνει πάνω από 80 ξενοδοχεία, 8 εκ των οποίων αποτελούν αποκλειστικές συνεργασίες για τη γερμανική αγορά, όλων των τύπων και κατηγοριών. Από μικρά οικογενειακά μπουτικ ξενοδοχεία μέχρι πολυτελή θέρετρα και συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες, όπως Grecotel, Mayor, Ikos και Marbella.

«Η Alltours που προωθεί εδώ και δεκαετίες με συνέπεια τους ελληνικούς προορισμούς συνεχίζει να το κάνει με στοχευμένες ενέργειες ακόμα και μέσα στην πανδημία. Δεν υπάρχει καλύτερος και πιο άμεσος τρόπος να προβληθεί ο κάθε προορισμός και η ελληνική φιλοξενία από το να δοθεί η ευκαιρία σε κάποιον να τη βιώσει και να μεταφέρει την εμπειρία του. Μετά την πετυχημένη περσινή αντίστοιχη δράση στην Κρήτη, φέτος είχε σειρά η Κέρκυρα να αναδειχθεί στους επαγγελματίες του Γερμανικού τουρισμού και ΜΜΕ και είμαστε σίγουροι ότι η προσπάθεια θα λειτουργήσει θετικά», σημειώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Μιχ. Βαμιεδάκης – Σύμβουλος Ανάπτυξης της Danaos Travel (τοπικός συνεργάτης της Alltours σε Κέρκυρα).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ