Σαλπάρισε για το “τελευταίο του ταξίδι” το Ε/Γ-ΟΓ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Μόλις 10 ημέρες μετά το τελευταίο ταξίδι του ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ακόμα ένα αγαπημένο σκαρί της NEL LINES, το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ξεκίνησε ρυμουλκούμενο για τα διαλυτήρια στην Αλιάγα.

Πρωταπριλιά του 2010 στον Πειραιά

Ναυπηγήθηκε το 1973 στην Ιαπωνία (Nakai-Setoda) και μέχρι το 1990 είχε το όνομα VEGA για λογαριασμό της εταιρείας Shin Higashi.

Έξω από το λιμάνι του Πειραιά τον Νοέμβριο του 2010
Στην Μυτιλήνη, Μάρτιο του 2012

Είχε μήκος 138.30m, πλάτος 22.40m και μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 21.5 κόμβων από 2 μηχανές Pielstick συνολικής ισχύος 14.121kw. Η μέγιστη μεταφορική του ικανότητα ήταν 1.735 επιβάτες και 260 αυτοκίνητα.

Στο λιμάνι της Χίου τον Μάρτη του 2012

Το 1990 αγοράστηκε από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), μετασκευάστηκε για περίπου 2 χρόνια στο Πέραμα και το 1992 ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιάς, Χίος, Μυτιλήνη, όντας ένα από τα πολυτελέστερα πλοία της εποχής εκείνης που ταξίδευε στα ελληνικά νησιά.

Ανοιχτά της Χίου το 2012
Στον Πειραιά, 5 Δεκεμβρίου 2014

Μέχρι και το 2015 υπηρέτησε αρκετές γραμμές στο βορειοανατολικό Αιγαίο, όμως μία βλάβη το ίδιο καλοκαίρι το κράτησε για αρκετό καιρό στο Καρλόβασι και αργότερα παροπλίστηκε στην Ελευσίνα.

Deck plan
Δίκλινη εξωτερική καμπίνα
Δίκλινη εξωτερική καμπίνα

Επτά χρόνια μετά, πέφτουν και επίσημα οι “τίτλοι τέλους” για ένα πλοίο που αγαπήθηκε πολύ από όλους όσους ταξίδεψαν μαζί του.

Διάδρομος καμπινών
Εσωτερικός χώρος
Κατάστρωμα
Κατάστρωμα
Κατάστρωμα
Κατάστρωμα
Η θέα από το πλώριο κατάστρωμα
Φτάνοντας στο λιμάνι της Χίου
Ανοιχτά της Χίου
Στον Πειραιά τον Γενάρη του 2015
Στον Πειραιά τον Γενάρη του 2015