Μόλις 10 ημέρες μετά το τελευταίο ταξίδι του ΘΕΟΦΙΛΟΣ, ακόμα ένα αγαπημένο σκαρί της NEL LINES, το Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ, ξεκίνησε ρυμουλκούμενο για τα διαλυτήρια στην Αλιάγα.

Ναυπηγήθηκε το 1973 στην Ιαπωνία (Nakai-Setoda) και μέχρι το 1990 είχε το όνομα VEGA για λογαριασμό της εταιρείας Shin Higashi.


Είχε μήκος 138.30m, πλάτος 22.40m και μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 21.5 κόμβων από 2 μηχανές Pielstick συνολικής ισχύος 14.121kw. Η μέγιστη μεταφορική του ικανότητα ήταν 1.735 επιβάτες και 260 αυτοκίνητα.

Το 1990 αγοράστηκε από την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), μετασκευάστηκε για περίπου 2 χρόνια στο Πέραμα και το 1992 ξεκίνησε τα δρομολόγια του στη γραμμή Πειραιάς, Χίος, Μυτιλήνη, όντας ένα από τα πολυτελέστερα πλοία της εποχής εκείνης που ταξίδευε στα ελληνικά νησιά.


Μέχρι και το 2015 υπηρέτησε αρκετές γραμμές στο βορειοανατολικό Αιγαίο, όμως μία βλάβη το ίδιο καλοκαίρι το κράτησε για αρκετό καιρό στο Καρλόβασι και αργότερα παροπλίστηκε στην Ελευσίνα.



Επτά χρόνια μετά, πέφτουν και επίσημα οι “τίτλοι τέλους” για ένα πλοίο που αγαπήθηκε πολύ από όλους όσους ταξίδεψαν μαζί του.










