Καμπάνια επικοινωνίας της Σίφνου για τη τρέχουσα τουριστική σεζόν

Share on facebook
Share on twitter
Share on email
Share on skype
Share on whatsapp
Share on pinterest
Share on linkedin

Με «σύμμαχο» τη μουσική, η Σίφνος θα επιδιώξει να «μιλήσει» στο ταξιδιωτικό της κοινό αλλά και στους φίλους του πολιτισμού ενόψει της νέας τουριστικής σεζόν, μέσα από τη δημιουργία τραγουδιού και βίντεο κλιπ με θέμα τον προορισμό! (https://www.youtube.com/watch?v=VfyIUaClP-M).

Η πρωτοβουλία ανήκει στον δήμο Σίφνου και στην Τουριστική Επιτροπή, που συνεργάστηκε για το σκοπό αυτό με τον καλλιτέχνη Σταμάτη Χατζηευσταθίου, ο οποίος και εμπνεύστηκε στίχους και μελωδίες με επίκεντρο το  κυκλαδίτικο νησί.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση «οι εμβολιασμοί, η υγειονομική ετοιμότητα, η αρμονία του προορισμού, η εξαίρετη  γαστρονομία και η έλλειψη συνωστισμού είναι τα εφόδιά μας για τη νέα σεζόν που δημιουργούν αισιοδοξία για ασφαλείς και ξέγνοιαστες διακοπές για όλους!», δήλωσε η δήμαρχος του νησιού, Μαρία Ναδάλη, προσθέτοντας ότι «η μουσική αλλά και κάθε μορφή τέχνης που υπηρετείται με αυθεντικότητα μπορούν και πρέπει να αξιοποιούνται δυναμικά για την τουριστική  προβολή της χώρας μας».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ